• NikidomRoller.hu
  • MENÜ
  • Bevezetés
  • Webáruház
  • GYIK
  • Kapcsolat
  • Kosár
    üres :'-(
  • Bevezetés
  • Webáruház
  • GYIK
  • Kapcsolat

A Nikidom Roller egy forradalmi iskola- és utazótáska, mely megelőzi a hátproblémák kialakulását a gyerekeknél.

Bevezetés

Hogyan kell követelni

Abban az esetben, ha az ügyfél a garanciális időszakban hibát észlel a készüléken, mely nem a helytelen kezelés miatt keletkezett, hanem a termék hibája, a garanciális időszakban jogában áll a termék reklamációjára.

Reklamációs eljárás

Abban az esetben, ha az ügyfél a NikidomRoller.hu webáruházban vásárolt terméket szeretné reklamálni, ajánljuk töltse ki a reklamációs űrlapot (lásd lejjebb).

Ezt követően informáljuk az ügyfelet a további teendőkről. A csomagok, melyek visszaküldését nem tudjuk azonosítani, vissza lesznek küldve a feladónak.

Javasoljuk az áru eredeti vagy szállítási csomagolásában való visszaküldését, mivel a cég nem vállal felelősséget semmilyen mechanikai sérülésért, mely a terméket visszaérkezése előtt éri.

Reklamáció intézése

A beszállító vagy a szervizpont megítéli a termék hibájának reklamációjának jogosultságát, mely után telefonon vagy e-mail-ben értesíti az ügyfelet a reklamáció inétézéséről. Ezt követően megegyezésre kerül sor a reklamált termék elvitelének vagy elküldésének módjáról.

A reklamáció intézési ideje a törvényköny 634/1992 számú ide vonatkozó jogszabálya alapján harminc nap.

A jogos reklamáció esetében (ha például nem nem megfelelő kezelés miatti, mechanikai vagy hasonló hibáról van szó) az ügyfélnek joga van a póstaköltség ésszerű összegének megtérítéséhez. Csak az áru jellegéhez mérten visszatéríthető a póstaköltség (pl.: a póstaköltség árát, a taxi árát nem).

Reklamációs űrlapot


 
Van kérdése? info@offia.hu
  • Üzleti feltételek
  • Reklamáció és a termék visszaküldése
  • Kapcsolat

© 2025 Offia, spol. s r.o.

 

Asztali verzió megtekintése