A Nikidom Roller egy forradalmi iskola- és utazótáska, mely megelőzi a hátproblémák kialakulását a gyerekeknél.
Hogyan kell követelni
Abban az esetben, ha az ügyfél a garanciális időszakban hibát észlel a készüléken, mely nem a helytelen kezelés miatt keletkezett, hanem a termék hibája, a garanciális időszakban jogában áll a termék reklamációjára.
Reklamációs eljárás
Abban az esetben, ha az ügyfél a NikidomRoller.hu webáruházban vásárolt terméket szeretné reklamálni, ajánljuk töltse ki a reklamációs űrlapot (lásd lejjebb).
Ezt követően informáljuk az ügyfelet a további teendőkről. A csomagok, melyek visszaküldését nem tudjuk azonosítani, vissza lesznek küldve a feladónak.
Javasoljuk az áru eredeti vagy szállítási csomagolásában való visszaküldését, mivel a cég nem vállal felelősséget semmilyen mechanikai sérülésért, mely a terméket visszaérkezése előtt éri.
Reklamáció intézése
A beszállító vagy a szervizpont megítéli a termék hibájának reklamációjának jogosultságát, mely után telefonon vagy e-mail-ben értesíti az ügyfelet a reklamáció inétézéséről. Ezt követően megegyezésre kerül sor a reklamált termék elvitelének vagy elküldésének módjáról.
A reklamáció intézési ideje a törvényköny 634/1992 számú ide vonatkozó jogszabálya alapján harminc nap.
A jogos reklamáció esetében (ha például nem nem megfelelő kezelés miatti, mechanikai vagy hasonló hibáról van szó) az ügyfélnek joga van a póstaköltség ésszerű összegének megtérítéséhez. Csak az áru jellegéhez mérten visszatéríthető a póstaköltség (pl.: a póstaköltség árát, a taxi árát nem).
Reklamációs űrlapot